2007年4月10日火曜日

スピーチについて

これは私のスピーチです。
スピーチの中で時々ラインをわすれましたからたいへんでした。
そして今聞いて、私はこの時にはとてもきんちょうしていましたから、早すぎたと思います。
れんしゅうする時にはスピーチを読むのが二分~三分ぐらいかかりましたがスぷーチをする日には一分~二分ぐらいかかりました。
はつおんがちょっとへんだと思います。
時間がもっとあったら、れんしゅうをもっとしたほうがいいと思います。





私のスピーチについてみなさんもいろいろなコメントをしてください。

3 件のコメント:

ジャスティーナ・タンダー さんのコメント...

キムさん、いいスピチでしたね。キムさんはいろいろなむずかしい分や文ぽうを使ったんです。トピクもおも白いと思うんです。Also, when you said something wrong, you could easily and quickly correct it without having to repeat the whole sentence again.

でもキムさんはきんちょうしすぎたと思います。次のスピチをする時、しんぱいしすぎないでください。キムさんは日本語を話すのがとても上手なので、大じょうぶですよ!

ケイトリン さんのコメント...

Your speech was great. You used a great variety of words and sentences structures and obviously challenged yourself in writing it. You seem a little nervous, which is ok because I think everyone was (I know I was so nervous I was shaking), but you just need to have a little more confidence if your Japanese skills. You always have great ideas and you know how to express them (even in Japanese). Great job overall. I enjoyed it!

クリストファー・ルイズ さんのコメント...

キムさん、有名で日本語のスピーチをするのが上手な人になるつもりですか。:P

I was personally very impressed with your ability to speak the Japanese language. You have an uncanny talent for putting together complicated sentences that still make perfect sense. I can understand the slight loss of track halfway through due to nervousness, but hey it happens to the best of us! すごくよかったですよ!